wybierz język:

K3System

ul. Patriotów 303

04-767 Warszawa

Norauto

Wdrożenie nowoczesnej architektury sieciowej przez K3System gwarantuje spółce Norauto nieograniczoną możliwość rozwoju w przyszłości i maksymalną niezawodność.

Norauto Polska Sp. z o.o. to nowoczesna i profesjonalna firma dostarczająca swoim klientom części samochodowe oraz świadcząca usługi serwisu pojazdów. Norauto rozpoczęło działalność w Polsce w 1997 roku, natomiast pierwsze centrum samochodowe zostało otwarte rok później, w 1998 roku, w Piasecznie pod Warszawą.

Koncepcja utworzenia centrum samochodowego to odzwierciedlenie pomysłu z lat 70. XX wieku z Francji, gdzie po raz pierwszy zastosowano połączenie sklepu motoryzacyjnego oraz serwisu samochodów osobowych. 

 

 

Dzięki przejęciu w marcu 2017 roku sieci Feu Vert Polska Norauto powiększyło swoją sieć sprzedaży z 19 do 39 punktów i obecnie liczy 400 pracowników.

Rozwiązania wykorzystywane przez przejętą firmę były przestarzałe, a w wielu przypadkach niezgodne z naszymi standardami i wymogami bezpieczeństwa. Dlatego podjęliśmy decyzję o modernizacji i standaryzacji infrastruktury sieciowej we wszystkich nowych placówkach” – tłumaczy Mariusz Grabowski, Kierownik Działu IT, Norauto Polska Sp. z o.o.

 

Pobierz pakiet materiałów case study i dowiedz się m.in. w jaki sposób Norauto Polska dokonało modernizacji i standaryzacji infrastruktury sieciowej we wszystkich nowych placówkach.