Opis wdrożenia

Spółka Anwim powstała w 1992 roku. Dziś jest jedną z największych niezależnych firm sektora paliwowego w Polsce. Anwim to profesjonalne, sprawnie zarządzane i potężne przedsiębiorstwo zajmujące się hurtową sprzedażą oraz transportem paliw na terenie całego kraju. ANWIM S.A. prowadzi także dwanaście stacji benzynowych i jest właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw MOYA.

CEL PROJEKTU

– Bezpieczne przechowywanie i archiwizowanie dużej liczby wiadomości
– Uniezależnienie historii korespondencji od awarii sprzętu
– Zapewnienie niezawodnego funkcjonowania serwera pocztowego
– Standaryzacja poczty wychodzącej do klientów firmy

Przez dłuższy czas spółka Anwim korzystała z systemu pocztowego udostępnionego przez firmę hostingową. Wraz z dynamicznym rozwojem, spółka potrzebowała rozwiązania dopasowanego do jej potrzeb, gwarantującego maksymalne bezpieczeństwo i wydajność.

„Poszukiwaliśmy rozwiązania, które usprawni proces wysyłania i przechowywania firmowej korespondencji przy zachowaniu pełnej ochrony i maksymalnej wydajności. Z racji, że nasi użytkownicy i partnerzy korzystają z licencji Office 2016 i 2013 postanowiliśmy uzupełnić portfolio usług Microsoft w naszej firmie o licencję systemu pocztowego” – mówi Paweł Szymański, Dział IT, Anwim S.A.

Do implementacji nowego rozwiązania wybrano firmę K3System, mającą bogate doświadczenie w realizacji tego rodzaju wdrożeń.

„Nasi specjaliści dokonali wdrożenia w ciągu jednego weekendu. Dzięki temu pracownicy spółki Anwim rozpoczęli pracę w poniedziałek już na nowym rozwiązaniu” – mówi Łukasz Górnicki, Sales Team Manager, K3System Sp. z o.o.

KORZYŚCI

Dzięki wdrożeniu rozwiązania Microsoft Exchange spółka Anwim uzyskała dostęp do profesjonalnej poczty e-mail, kalendarza i danych kontaktowych za pomocą komputera, telefonu lub przeglądarki internetowej.

„Wdrożenie nowego rozwiązania umożliwia nam dostęp do firmowej poczty w każdym czasie, z dowolnego urządzenia i w dowolnym miejscu” – mówi Paweł Szymański, Dział IT, Anwim S.A.

Rozwiązanie chmurowe wpłynęło na wydajność pracy oraz zapewniło bezpieczny dostęp do danych i informacji firmowych.

„Microsoft Exchange to prostszy sposób na zapewnienie doskonałej dostępności i odzyskiwanie danych po awarii. Dotychczas każdy z użytkowników dysponował kontem pocztowym 200 MB, a cała historia korespondencji była przechowywana na fizycznym sprzęcie.  Nowe rozwiązanie dostarcza 50 GB każdemu użytkownikowi oraz zapewnia pełną ochronę danych” – mówi Paweł Szymański, Dział IT, Anwim S.A.

 

________________________________________________________________

 

Pobierz materiał case study (plik PDF) >>