K3 Customer Experience – platforma do zarządzania doświadczeniami klientów.

K3Customer Experience to wdrożony przez nas wszechstronny system do ulepszania interakcji serwisu WWW z użytkownikami. Rejestrowanie i kształtowanie tych interakcji pozwala na szeroką ich widoczność w sieci oraz śledzenie zachowań użytkowników w przeglądarkach we wszelkiego typu urządzeniach włącznie z platformami mobilnymi. Nasza platforma ma wszechstronne zastosowanie w całej organizacji, wspomagając realizację różnych funkcji, takich jak e-biznes, marketing, rozwój oprogramowania i produktów, obsługa klientów i zapewnienie zgodności z wymogami formalno-prawnymi.

Główne zalety K3Customer Experience to:

· Pasywna rejestracja znaczącej ilości szczegółowych danych o ruchu sieciowym bez wpływu na wydajność działania serwisu,

· Wgląd w interakcje klientów z serwisami WWW,

· Wykrywanie trudności napotykanych przez klientów w serwisach WWW, w czasie bliskim rzeczywistemu,

· Pełna widoczność interakcji na platformach mobilnych,

· Szybkie znajdowanie i lokalizowanie problemów w ramach sesji klientów mobilnych,

· Odtwarzanie i zespołową analizę dynamicznych przepływów aktywności,

· Możliwość szybszego rozwiązywania problemów z aplikacjami i interakcjami,

· Porównywanie i zestawianie metryk łatwości używania w jednym widoku,

· Analizowanie kliknięć i zatrzymań wskaźników myszy nad elementami oraz przejść użytkowników przez kolejne pola formularzy,

· Wykrywanie i eliminację miejsc trudnych w obsłudze dla użytkowników niewidzących lub niedowidzących,

· Ustalenie, które elementy graficzne najsilniej przyciągają uwagę,

Wdrażane przez nas środowiska są szyte na miarę tak aby spełniały konkretnie stawiane przed nami wymagania klientów. Nasze rozwiązanie jest wysoce skalowalne, od systemów prostego Customer Experience po złożone i głęboko analityczne narzędzia podnoszące jakość serwisów WWW oraz uzyskując wyższy wskaźnik konwersji od wizyty do zakupu oraz większe przychody dzięki możliwości zoptymalizowania serwisów WWW i aplikacji na podstawie dokładnych informacji o tym, co klienci widzieli i oglądali w swoich przeglądarkach, jakie czynności podejmowali na poszczególnych stronach i w formularzach. Informacje te dostępne są w czasie bliskim rzeczywistemu i z zachowaniem kolejności wykonywanych czynności.

Nasze rozwiązanie K3Customer Experience  oparte jest na platformie IBM Tealeaf CX – wiodącej technologii z zakresu systemów Customer Experience na świecie.

 

Materiały do pobrania:

K3 Customer Experience – Platforma do zarządzania doświadczeniami klientów

K3 Customer Experience